I'm gonna find another you

Älskar mitt jobb just nu! Det är super roligt att jobba. Jag och två till från jobbet åkte till sthlm på utbildning förra veckan eftersom vi har byt system på jobbet. Nu sen vi har kommit hem från utbildningen så får man frågor av kollegorna hur man gör visa saker även fast de också har gått utbildningen. Känns skönt att inte behöva vara den lilla tjejen som alltid frågar hur man gör utan nu känner man sig som en vanlig anställd som faktiskt vet vad hon gör. Därför har jag ändrat mina planer... blir kvar hemma och jobbar. Blir nog till att jobba och spara pengar till nästa år för att då dra iväg och resa. Nu ska jag ta tag i lite städning och sen vila någon timme, ska nämligen iväg och jobba natt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0