Let's have a toast for the douchebags

Just nu är jag på halv kasst humör. Hade inte alls behövt varit de om inte en vis person bara låtit mig vara. Hade precis släppt den här personen ännu en gång och trott att vi aldrig skulle höras mer men ne så fel jag hade. Får ett samtal av den här personen när jag är i Åre och den personen vill komma och hälsa på mig när jag kommer hem från Åre och självklart även efter allt som vart så gillar jag ju endå den här personens sällskap så jag svarar ja. Men självklar nu när det var menat att personen skulle komma börja den vela och vill att jag ska komma till den istället och sen skulle vi höras igår och bestämma, men då svarar den inte på sms och ringer mig heller inte. Varför är det alltid att den här personen alltid ska dyka upp och visa att den finns så fort jag glömt den?! Det är så grymt frustrerande!! Dags att inse att de är dags att skita i den här personen på riktigt den här gången.
Ska iallafall träffa Linnea senare och då får jag komma ut lite och bli på bättre humör.


lyssnar på den här låten så blir man lite glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0