dags för fredags mys

Idag var det en väldigt kort dag i skolan, började med lite naturkunskap B sen vidare till idrotten. Där var vi nere i gymmet. Jag hade tänkt att åka och gymma efter skolan men eftersom vi körde stationer så man gjorde en massa olika maskiner så kunde jag lika gärna passa på att gymma ordentligt där. Så vi får se hur mina muskler mår imorgon, de borde må bra eftersom vi stetcha rätt bra.

Ikväll blev den en rätt lugnt kväll, skulle gått ut med några stycken men de blev inte så. Kanske ska ut imorgon, vilket jag hoppas på. Kan behöva det just nu känner jag. Hoppas ni alla haft en underbar fredag!
Nu ska jag sätta igång någon serie och låta de gå till jag somna, mys!


Vill ha sommar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0