helgen

Hej där!
igår var vi i valbo köpcentrum hela dagen och sålde vår uf produkt. Gick väll så där, men om man inte ger sig ut för att sälja kan man inte komma någon vart, då har man iaf försökt. Var ju trevligt iaf.
Sen när jag kom hem var de middag och Annika och hennes dotter Elma var här. Bestämde mig för att nte röra mig utanför dörren något mer igår kväll. Både Annika och Elma stannade kvar och sov över, mysigt!

Idag har jag kikat lite på stan, hittade ett par svarta jeans( behövdes eftersom det är hål i mina gamla) en skjorta och en vit kofta. Efter det hämtade Elin upp mig så åkte vi och tränade vår grupp 9-10 åringar i Friidrott. Dom är så gulliga!

Ikväll har mamma och jag myst framför The hills och The city. Det är roligt att mamsen har fastnat för de, så kan vi kolla tillsammans. Sen har jag även smörjt in hela kroppen med brun utan sol så man känner sig lite fräsch och målat fransk maniky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0