vår ruset

Hejsan

Idag var jag hemma från skolan pga av huvudvärken. Har mest legat och vila och kollat på one tree hill har även plugga lite ( väldigt nödvändigt! ). Senare mot kvällen efter mycket vila mådde jag bättre. Petra frågade mig om jag ville följa med henne på Vår ruset. Tänkte först om jag skulle orka de men huvudvärken var ju borta så varför inte? Sen så träffar jag ju Petra väldigt sällan så man ska passa på när man har tillfälle. Så vid 6 kom hon och hämtade mig.

När vi kom dit gick vi runt och kollade på olika grejer som var där. Sen var de dags för uppvärmningen som känns sååå töntig, men endå alla är ju lika töntiga isåfall. Vi gick runt eftersom vi flera. Om jag varit själv kanske jag sprungit, ville ju inte springa ifrån henne när hon bjöd med mig. När vi kom i mål fick man medajl och hela köret. Sen åt vi lite picknik innan vi åkte hem.

Självklart så var Peter Siepen där och pratade på scenen. Han är så bra!!


Peter Siepen

Nä nu ska jag plugga lite innan jag tar och sover , godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0