krogen med J

Åhhhh vilken underbar dag det har varit idag! Super varmt och soligt ute, helt underbart!

Hur som helst så skulle jag berätta lite om vad som skedde på min ledighet.  Jag har kört rätt så mycket bil, vilket va väldigt bra. Var ju även ute och käkade på resturang med familjen.
Sen på torsdagen bestämde jag och Jessica att vi skulle ta en kväll på krogen. Kvällen började på old saint( tror jag de hette) , där köpte vi in några cidrar och sedan ett par hallonshots. När jag var iväg till baren och skulle beställa några hallonshots så när jag kommer tillbaka har de satts sig tre killar vid vårt bord. Vi satt och snackade med dem ett bra tag, de var väldigt trevliga. Sen skulle även dem gå vidare till slick så vi tog sällskap dit. Väll inne på slick vart de en himlans massa dans tills de stängde. Måste säga att de var en super rolig kväll!!'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0