billigare än billigast

Hey!

Idag började inte så super, va sjukt trött fast de är man väll alltid. När jag kom till skolan tog jag fram naturkunskaps böckerna ur skåpet och när jag tittade på böckerna så kom jag på att det var något som var till idag. Då slog de mig att vi skulle göra några uppgifter så att vi skulle ha sovmorgon istället. Jaha men va roligt att jag åkte till skolan fast vi hade sovmorgon som jag hade glömt bort. Suck, va trött jag blev då. Då var de bara att sitta där och göra frågorna. Sen rulla dagen på rätt bra .

Efter skolan så åkte vi ner på stan en sväng och kikade runt lite. Jag hittade ett par örhängen som jag tyckt varit fina ett tag, och nu kostade de bara 19kr de var ju värsta billigt jämfört med 119 som de kostade från början. Sen när jag kom till kassan och skulle betala då sa hon att de bara kostade 15 kr, de var ju värsta bra köp.

Nu ska jag egentligen ta och börja plugga lite italienska men jag är så jäkla trött så skulle kunna somna !



15 kr på gina tricot!!

Kommentarer
Postat av: amanda

fina:)

2009-05-11 @ 17:17:59
URL: http://aemoberg.blogg.se/
Postat av: sofia

åh vad fina! :)

2009-05-11 @ 17:51:06
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0