sunny day

Hur underbart väder var de inte ute idag då??
Man blir så otroligt glad av detta fina vårväder. Efter skolan så gick vi ner på stan en sväng innan jag följde med britta till doktorn för hon skulle ta en spruta. Sen vart de en sväng till på stan då vi möte jessica. Vi gick och till wayne's och åt. Blev varma mackor och kyckling sallad. Hitta även en röd sjal som man kan ha nu till skinn jackan som man äntligen kan ta fram. Min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig den. Jag tänkte åka hem direkt efter skolan och plugga men istället blev jag ju kvar på stan ett bra tag.

Imorgon är de super duper lång dag ju, plus vi har uppsats skrivning i tre timmar. Vi får se hur de går.
Nu är jag iallafall hyper trött, behöver plugga lite men känns som om de blir sovdags tidigt istället.  Det blir nog inge Grey' anatomy för min del.


Sitter och lyssnar på gamla låtar och den här tröttnar jag aldrig på!

Kommentarer
Postat av: KEYA

Visst var det underbart väder idag :)

2009-03-18 @ 22:58:16
URL: http://keyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0