sola & bli brun

Hejhej

Idag var de den korta skoldagen vilket var väldigt skönt. Vi gjorde faktiskt inte så mycket idag om jag tänker efter. Hann inte vara hemma länge innan jag var tvungen att åka ner till pappsen för sedan åka tillbaka till skolan med han och ha
utvecklingssamtal. De gick ju självklart hur bra som helst. Hon höll med om allt som jag själv tyckte om mig själv , så de kändes skönt. Efter samtalet så följde jag med pappi hem en sväng och sen skulle han till kungsberget och åka skidor så han skjusade hem mig.

Nu sitter jag här och väldans trött. Har faktiskt inte planerat något för kvällen vilket känns väldigt skönt. Blir väll mys med film/serie och sova hyffsad tid (vilket man säger jämt men aldrig blir av). Jo jag ska nog också ta och gå och sola för att få lite färg kanske. Borde kanske föbereda huden lite inför Kreta som jag åker till den 2 juni. Blev lite sugen på att sola när några i klassen pratade om att göra de. Så tar nog och pallrar mig iväg och solar om en stund.

Brukar ni sola ?


             

Kommentarer
Postat av: Tilda

hehe, okej ;) vart finns dem då? :)

2009-03-11 @ 19:05:13
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar att vara brun !:D

2009-03-11 @ 20:14:11
Postat av: anna

ja jag brukar sola nån gång ibland:D

2009-03-11 @ 22:19:07
Postat av: Maria

Ibland :) Fast nu var det ett tag sen.

Fin blogg!

2009-03-12 @ 11:02:49
URL: http://ic.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Jag älskar att sola, men nu har jag läst att man får rynkor utav att sola för mycket. Så nu solar jag bara utomlands =( Känns som om inget är bra för kroppen längre ;/



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-03-12 @ 18:27:58
URL: http://ilovetravel.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh sol !!:D

2009-03-14 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0