körkort

Godkväll!

Äntligen har ännu en vecka gått och de är äntligen fredag imorgon. Tiden bara rullar iväg!
Idag var den längsta skoldagen men jag tycker att vi klara oss igenom den väldigt bra. Efter att skolan var slut åkte vi ner på stan och så köpte mattias ett par jätte snygga blåa chinos. Sen va vi bara hemma och myste.

När jag skulle dra mig hemåt så fick jag skjus av mattias för de passade nämligen på att övningsköra. Det gick faktiskt väldigt bra , såg lite konstigt ut att se min lilla plutt framför ratten. Juste idag fick även mina föräldrar sin papper om att de får övningsköra med mig så nu är de bara att börja övningsköra. De ska bli väldigt roligt men endå lite smått nervöst att börja övningsköra. Vi kan ju hoppas på att jag inte har sönder bilen. Tycker ni de är/ska/var läskigt att ta körkort?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tyckte det var hur läskigt som helst i början. Sen vande man sig :P

2009-03-13 @ 15:42:01
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan varalite läskigt i början men sen går de bra:D

2009-03-14 @ 00:03:17
Postat av: Emelie

Jag var livrädd när jag skulle övningsköra första gången! Men jag antar att det hör till ;)

2009-03-14 @ 16:04:57
URL: http://puffpuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0