Josef Fritzl får livstids fängels


"Josef Fritzl är skyldig till mord, våldtäkt, olaga frihetsberövande, slaveri, olaga hot och incest. Domen föll sedan juryn besvarat en katalog av tio frågor berörande de sex åtalspunkterna. Några tveksamheter i målet fanns inte. Fritzl har erkänt sig skyldig till allt och bevisningen mot honom är massiv. Han har utsatt sin dotter för 3000 våldtäkter och hållit henne inspärrad i 24 år."

 Helt rätt tycker jag. De är ju helt klart något fel på mannen. Han har själv hållt sin dotter fången i 24 år så de är helt rätt att han får livstids fängelse. Kanske att han får känna hur hemskt hon har haft de , dock kanske ingen kommer våldta honom som han gjorde mot henne men endå. Jag kan inte förstå hur man kan göra något så hemskt mot en annan människa. Tänk själv om min pappa skulle hålla mig fången , usch ! Helt rätt beslut tycker jag. Vad tycker ni?


Aftonbladets video klipp:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4691298.ab

Kommentarer
Postat av: td ♥

helt rätt att han sitter livstid, den idioten. bara han får hjälp själv. eftersom han varit med om en hel del han också.

2009-03-20 @ 09:30:58
URL: http://thessigathess.blogg.se/
Postat av: elin

jag hade velat att han fick dödstraff den äkliga idioten! fyfasen.. den mannen är en sån som man riktigt hatar, fast ingen kan förstå hur hemsk den här mannen är, är han inte värd att leva på denna planet.. enligt mig. precis som du säger tänk så hade det varit ens egna pappa! nej fyförsören, bort med han!

2009-03-25 @ 20:24:40
URL: http://rosaelvisp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0