vill tillbaka

Hej där!
Har gått ett tag nu, men har spenderat den mesta tiden med min älskling för igår åkte han till Spanien och ska vara borta i 3 hela veckor, hur ska jag klara mig?!
I lördags var det iallafall fest här för mamma fyllde 40 år så de var fullt hus. Det var väldigt roligt, massor med mat, trevligt folk och en trubadur som spelade massa bra låtar.

Idag har jag vart hemma med lillesyrran, åkte ner på stan och hyrde några filmer. Tror hon är ganska glad över att få vara hemma från skolan. Om ett tag ska jag åka och träffa britta och vendela, grilla lite och ha de mysigt.



Vill tillbaka !!


Kommentarer
Postat av: Bea

Ser härligt ut:D

2009-06-17 @ 00:51:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0