sweet

Hejhej!
Idag sov jag ganska länge , skönt . Sen gick jag upp och tog ett skönt bad . Har även varit så duktig och städat mitt rum . Annars har jag inte gjort något speciellt idag , kollar lite på tv och bara tagit de lugnt. Lite senare kommer Britta & Anna hit för att äta lite mat . Anna är hemma från Göteborg några dagar , hon jobbar som flygvärdinna där. Så de ska bli trevligt att träffa henne , de blir ju inte så ofta .
Inatt så drömde jag att jag fick barn . En liten flicka som skulle heta wilma , hur söt som helst. De var en väldigt mysig dröm men jag tror att barnet får stanna i drömmen och komma till verkligeheten om ett par år . Hur mysigt de än var . Jag får nöja mig med att gosa med kusinen.



super söta Elliot!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du har en väldigt söt kusin! :)

2009-01-05 @ 11:57:41
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: josefin

nej vad söööt han är!!!

2009-01-12 @ 13:18:00
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0