release me

Hallojs !
Nu är jag hemma efter att ha halv sovit hemma hos mattias , är så sjukt trött . Efter skolan så åkte vi iallafall ner på stan . Vi gick till expert för att mattias skulle knäppa kort till sitt leg , han blev jätte fin . Sen bar de av till banken där de var ett antal nummer före oss . Hans pappa skulle möta oss där också , vi ringde honom innnan vi tog en kö lapp . Men när det var vår tur så hade han fortfarande inte dykt upp så de var bara att gå åt sidan . Ungefär en minut efter så kom han , men som tur så kände han en kille som jobba som privat bank grejs så vi fick komma till honom ist . Det var tur så vi inte behövde ta en ny lapp och vänta . När de var avklarat gick vi en stund till på stan och kollade om de fanns nå fint . Innan vi tog bussen hem till mig för att äta gick vi till hemmakväll och köpte godis och hyrde en film . Efter att ha varit hemma och käkat så åkte vi till mattias och kollade på let's dance , efter de kolla vi på en massa andra saker medans jag nästan halv sov . Men nu är jag så himla trött så jag måste sova , godnatt !


pojken min blir snart 18 år !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0