Privileged

Godkväll!
Idag är den sista dagen utav jullovet , usch . Imorgon börjar allvaret igen , de vill säga massa plugg och en hel del träningar. Idag sov jag ut , vilket var väldigt skönt . Sen har jag inte gjort så himla mycket vilket också har varit väldigt skönt . Nu lite senare på kvällen följde jag med mammsen ut till valbo för att köpa presenter till Tilda för hon fyller 7 år på måndag. Idag har jag även börjat kolla på en ny serie , måste ju ha något att kolla på mellan gångerna som gossip girl kommer ut . Den nya serien heter Privileged , handlar om en tjej som får jobb hos en rik familj , hon ska hjälpa de två bortskämda tjejerna att få bra betyg och komma in på Duke. Den verkar faktiskt bra , men de är väll lite mer en typiskt tjej serie . Så nu ska jag duscha och sedan lägga mig ner och kolla på ett par avsnitt . Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0