per quanto tempo l'amore mi

Trööööööööööött , seeeeeeeeeeg !
Idag hade vi skola till tjugo i fem , men som tur så fick vi sluta vid fyra ist . Inte för att de gjorde en så mycket piggare . Skulle egentligen åkt och tränat idag , men jag va så himla trött och sen var jag arg och irriterad för typ ingenting , och när det är så brukar träningen oftast inte vara så bra . Blir bara ännu argare för att de går skit . Så har tittat på nyaste avsnittet av både Gossip girl & One tree hill , de återstår bara en serie kvar att se ett avsnitt av och de är Privileged. Älsklingen kom förbi efter skolan och tog några avsnitt av privileged av mig , jag har ju fått honom och gilla de med . Vi har blivit små serie freaks .  Idag ska jag sova super duper tidigt . Imorgon slutar vi tidigt vilket är super skönt . Nu ropa Tilda att vi ska äta lite tårta som blev över från igår , ha det bra så länge !



längar såå till sommarn , när de är varmt och skönt!

 

Kommentarer
Postat av: malin

längtar också till sommaren:D

2009-01-13 @ 20:58:16
Postat av: Malin

Haha ledsen att du hamnade i bloggen när jag är inne i en negetiv period! Haha!



Väldigt snygg design du har måste jag bara säga!

2009-01-13 @ 21:21:11
URL: http://littlemissmalin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket :D

2009-01-13 @ 21:31:00
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: sarah

m sommar nu... hade inte skadat!!!!

2009-01-16 @ 10:53:00
URL: http://obeskrivligpassionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0