nytt linne

Hejsan
Hemma från skolan nu . Dagen började med att jag blev så arg på mig själv för jag skulle ta med mig min flaska som jag hade gjort saft i , tror ni inte att jag glömmer den då? joo klart jag gör de . Dagen rullade iallafall på , sista lektionen hade vi projekt så då åkte vi ner på stan för att besöka en butik och ställa några frågor . Efter de var vi klara för dagen . Medans vi väntade på att bussen skulle komma gick vi lite på stan . Jag inhandlade faktiskt ett linne på gina tricot , ett leopard/dalmatin mönstrat . Nu sitter jag här och ska snart ta och äta något och kolla på one tree hill . Sen vet jag inte vad som händer faktiskt . Vad ska ni hitta på ?


mitt nya linne !

Kommentarer
Postat av: Malin

jättesnyggt linne, gina är bäst :)

2009-01-29 @ 19:36:50
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0