sweetie

Godkväll !
Har precis tagit en skön dusch , har även hunnit blåst håret och plattat de lite så att jag slipper göra allt de imorgon bitti. Idag efter skolan när jag kom hem blev det kalas för Tilda . Vi åt taco gratäng och sedan tårta m.m . Väldigt trevligt och mysigt . Självklart så kom ju underbaraste sötaste Elliot . Han är ås himla söt för nu har han börjat skratta och prata jätte mkt .
Usch jag ser inte fram emot morgondagen ett dugg , går från halv nio enda till tjugo i fem . Klockan sex så har jag träning och jag kommer att få stressa ihjäl för att åka hem och sen till träningen . Jag fattar inte hur de kan låta oss gå så länge. Innan en träning ska man ju äta ungefär två timmar innan , men hur fan ska man hinna de när man går i skolan tills de är typ en timme kvar till träningen ?


jag . sötisen Elliot & britta !


Mormor , Tilda & Elliot

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, jag med!

2009-01-13 @ 17:48:12
URL: http://laajnii.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vad söt han var :)

2009-01-13 @ 20:59:12
Postat av: Anna

jätte söt bebis :D

2009-01-13 @ 21:03:36
Postat av: angelicA

naaw söt bebis :D

2009-01-15 @ 21:54:33
URL: http://jaaaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0