hyper plugga + Grey's anatomy



Gud vad trött jag blir på alla dessa italienska ord och termer!!
Ska fortsätta hyper plugga fram till nio för då är de Grey's Anatomy ( något att se fram emot). Fast man vet ju inte jag kanske behöver mycket mer tid till pluggandet , de känns som om jag behöver mycket mer tid än vad jag har . Jag blir väldigt stressad av att inte känna att man kan något. Jag vet att jag kan men inte allt , men jag vill ju kunna allt eftersom jag siktar på de lite högre betyget. Har som sagt två prov imorgon , men ena behövdes inte så mycket plugg till . Ne usch nu börjar tiden rinna iväg , Ciao , Arrivederci!
Ska ni se på Grey's ?

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

jag såg Grey's! :D

haha o vi har t.o.m laddat upp samma bild! ;D

2009-02-19 @ 19:09:00
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0