Friday the 13th...

Gokväll gobitar!

Det blev lite bio mys ikväll . Vi bestämde oss för att se Friday the 13th. Shit vad den var läskig . Ni vet panik känslan när något ska dyka upp sådär plötsligt , jo så var det många gånger i filmen . En gång så vart de så himla läskigt så att jag och älsklingen dunkade in huvudena i varan , aj va ont de gjorde !

" 1957 drunknar en liten pojke vid namn Jason vid Camp Crystal Lake. Året efter blir killen och tjejen som ansågs ha ansvaret för pojken mördade av en okänd angripare. Lägret stängs, men öppnas igen 1980 av Steve Christie som anställer några ungdomar som lägerledare. Det finns dock någon som aldrig vill se lägret öppnat igen ..."

Alla ni som gillar läskiga filmer så se den , den va bra . Fast om ni har ett svagt hjärta så kanske ni bör överväga att se någon annan . Man får en ruggig panik känsla , man vill bara blunda och fösvinna för man blir så rädd . Nu blir de movie tajm sen sleepy tajm !


Kommentarer
Postat av: V

bra där! måste ses!

2009-02-24 @ 02:16:23
URL: http://vaa.blogg.se/
Postat av: thessie's fashion & life ♥

(Lite reklam, men bra reklam!)

Jag uppdaterar min blogg varje dag och har min egna videoblogg. Titta gärna in hos mig, :) och säg vad du tycker! Jag behöver både ros och ris. Om du vill prenumenera på mig så prenumenerar jag gärna på din fina blogg! Ha en fin dag, :) Kram.

2009-02-24 @ 12:48:56
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0