dream

Godmorgon!
Idag så vart de en liten sovmorgon för att vi inte skulle ha språk , väldigt skönt . Att få sova 1-2 timmar extra känns rätt länge , bara den lilla tiden hjälper. Inatt så har jag drömt två ganska hemska drömmar , fast båda va relaterade till varandra . Första va typ att jag och min familj satt i en buss och var judar som va tagna av hitler . Vi satt längst bak så jag öppnade fönstret och hoppade ut sen skulle resten av familjen också hoppa ut fast längre fram , sen fick jag gå och vänta på att få svar om dom kom eller inte . Usch de va så himla jobbigt och sorgligt. Hur kan drömmar vara så verkliga ? och sen när man vaknar kan man känna sig ledsen om man drömt nå sorgligt. Ne nog om de ska fprtsätta göra mig klar för skolan nu . Ha en bra torsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0