En shopaholic säger ja

Idag runt två cyklade jag iväg även då jag hellre legat kvar i soffan för har inte känt mig riktigt pigg idag. Men hade lovat lille bror att hämta honom på dagis. Så åkte vi hem och kolla på barn program en stund sen tog vi bussen ner till stan en sväng. Möte upp pappsen så kollade vi runt lite bland annat efter en present till farmor som fyller på torsdag. Inte de lättaste med det. Men tror iallafall att vi beslutade oss för att ge henne gå stavar, två par kanske så farmor och farfar kan gå tillsammans. Tog sedan bussen hem igen och käkade lite. Efter maten gick vi ut och spelade lite basket.

Idag har jag även gjort ett fynd. Är även stolt över mig själv för jag har nämligen köpt en bok. Vet inte när jag köpt en bok sist om jag ens köpt en bok. Men iallafall köpte "En shopaholic säger ja", läser ju En shopaholic i New York nu så. Först stod det att alla böckerna kostade 35 kr men sen när jag kom till kassan kostade den endast 10 kr. Hur bra är inte de då?



Har verkligen fastnat för dem här böckerna!

Kommentarer
Postat av: Leja

den där har jag precis börjat med, då jag läst de två andra innan.. kul med en serie man gillar :)

2009-08-12 @ 12:01:04
URL: http://lejas.se
Postat av: Mysan

fin blogg(:

hoppas allt är bra med dig?

2009-08-12 @ 15:25:52
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ,jag är en ung mamma som skriver om det mesta.

Jag lider av panikångest , blev mobbad i skolan-

Vet att det är många som är och varit i samma sits så jag försöker sprida ut bloggen.

Kanske kan ge råd till andra som sitter i samma båt.

Tänkte fråga om vi ska adda varandra på bloglovin?



Kram Sassa.

2009-08-12 @ 18:36:17
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0