Confession Of A Shopaholic.

Har precis varit ute och övningskört och de gick väldigt bra.
Idag träffade jag Jessica på stan en sväng. Idag hade jag faktiskt inte planerat att köpa någon men ni vet när man hittar något fint då måste man ju bara köpa det! Först så provade jessica jeans shorts på bikbok och medans gick jag och tittade och hittade en klänning som hängde på rean. Den var röd och vit och jag som nästan aldrig köper något med färg ( typ hälften av kläderna i garderoben är svarta) så den skulle passa bra i garderoben. Det var till och med rea på reapriset så de vart endast 74.50:-, underbart! Efter en fika och några affärer till så gick vi in på carlings och även där provade jessica något och under tiden hann jag hitta en skit snygg tröja, så de blev ett köp även på carlings.

Snart tänkte jag kolla på en film, tror det blir Confession Of A Shopaholic. Den kanske passar mig ganska bra för jag har shoppat en del den senaste tiden!


carlings


bikbok

Kommentarer
Postat av: ellen - <3

sv: o billigt som saataan :D :*

2009-08-03 @ 20:30:12
URL: http://mjaou.webblogg.se/
Postat av: Felicia

skit snygg tröja från carlings:D

2009-08-06 @ 00:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0