ciao bella

Igår när jag kom hem efter skolan så somna jag i soffan, man är ju inte van än. På kvällen åkte jag hem till en tjej i klassen med några andra från klassen. Var jätte trevligt. Sen började de ju spö regna så vi tog en taxi till en kille som vi skulle vara hos resten av kvällen.

Idag ska jag vara med min älskling. Får se vad vi ska göra för mys. Kanske biljard, bowling, bio. Något som man inte brukar göra skulle vara kul. Har ni några tips på vad man kan hitta på?



Jag & Elin :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-09 @ 22:34:21
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Åhh vilken fin blogg! Det blig bloglovin´på detta :) Lägg gärna till min med, om du gillar den! Men gör det inte ifall du inte tkr om den :D

2009-09-15 @ 09:34:59
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0