födelsedagar x2

Hejsan!

I söndags : var jag i valbo och shoppade med familjen. Det blev ett par jeans och en diesel tröja. Senare på dagen så åkte jag hem till papi för att baka lite. Blev väldigt goda bullar. Efter att vi fikat mjölk och bullar så åkte vi ut och övningskörde lite.

I måndags: Var vi på stan och köpte present till Jessica som fyllde 18 år igår! Grattis ännu en gång! Så efter stan åkte vi hem till henne för en massa gott fika. Väldigt mysigt.

Idag: Ska jag om cirka en timme vara hos frisören och göra lite slingor och toppa håret. Sen måste jag gå på stan en sväng för papi fyller åt idag så ska köpa något åt honom också. Ikväll så blir de kalas hos pappa. Men nu ska jag klä på mig och fixa innan bussen går. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Kim Rebecca Lodberg







Skulle du vara intresserad av att bli veckans blogg och vinna en goodiebag?! Kolla in denhär länken då! http://crossthatline.blogg.se/2009/april/vem-vill-bli-veckans-blogg.html

2009-04-07 @ 21:45:51
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0