Dance Like There's No Tomorrow

Hej

Igår hade vi verkligen super roligt. Vi började lite smått hemma hos Elin, lyssnade på musik och spelade spel. Sen runt halv 12 så åkte vi ner på krogen. Först hade de inte kommit så mycket folk. Sen när vi började dansa så fylldes dans golvet på med folk, så till slut va de värsta draget där. Hade hur roligt som helst. Som vi dansade. Sen runt halv 3 var man hemma. Skulle upp vid 7 så trodde jag skulle vara död men faktiskt så var jag inte så jätte trött. Skönt, men man känner att de börjar komma nu.

Snart ska jag hem till Jessica och kolla på Talang. Det blir iallafall ingen sen kväll ute för mig idag. Skulle kunna somna redan nu. Men ha en underbar fredag.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Tyck till i dagens fråga om du har lust!

2009-04-23 @ 11:57:11
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0