blackout

Hejhej

Idag när jag och mamma skulle köpa med oss subway hem, så när vi stod i kön och väntade så börja jag må riktigt illa( illa så man känner hur spyan nästan är på väg upp ) men istället så blev jag yr också tillslut var jag tvungen och gå och dricka vatten och då blev de helt svart för ögona. Sen skulle vi gå till bilen och jag såg inte alls mycket de var fortfarande halv svart och mina ben höll på att vika sig så var tvungen att stanna för de gick inte att gå.
De var hur läskigt som helst. Sen när de hade gått över fick jag jätte huvudvärk så nu har jag varit väldigt trött hela dagen.

Så min dag blev ganska lugn. Men nu ska jag kolla film sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0