bokläsning : Gossip girl

Hmm... har läst lite ur min bok som jag ska redovisa på torsdag ( borde egentligen fortsätta läsa) . Jag läser gossip girl andra boken. Den är bra men det är ju inte alls som serien , som är betydligt bättre , det är helt tvärtom . Typ blair har en lille bror i boken inte i serien. Sen Serenas bror erik är äldre än henne i boken men de är han inte i serien. Jag undrar vad man hade tyckt om serien ifall man läste böckerna först och sen kollade . Då kanske man tycker börckerna är bättre , men dock inte när man gör tvärtom som jag . Nu ska jag fortsätta läsa lite så att jag kan göra min muntliga redovisning så bra som möjligt . pusshej så länge.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag läste början av första boken, sedan kom serien så å orkade jag inge mer ;)

besök gärna min blogg; chicflia.blogg.se

2008-10-25 @ 09:52:44
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag hade läst alla GG böckerna på engelska innan serien skapades och först tyckte jag att böckerna var mycket bättre eftersom det var originalet, men nu känns serien ganska bra ändå.

2008-10-25 @ 10:59:57
URL: http://bronzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0