you make me melt

Så har lagt ifrån mig alla papper nu , ska alldeles strax sova. Känns rätt så bra nu inför provet . Hade typ bara 7-9 fel på glosorna som vi har och då är det 9 A4 sidor med glosor på varje sida . Det är 15 glosor på varje sida , så alltså 15 x 9 blir 135 glosor då . Så då tkr jag att kunna ungefär 126 glosor och jag har en dag till att plugga på är ganska så bra. Men sen till de är det ju alla dessa verb också , menhar hyffas koll på dom. Imorgon så är det en ganska så kort dag i skolan . Börjar med lite sovmorgon , super skönt! Pratade med daddy idag och han hade pratat med min lärare om att våran klass skulle vara med i en reklam . Min pappa jobbar med att göra reklam , fotar osåna saker. Så de skulle göra reklam om gymnasie åt nån så då tyckte han att dom kunde använda min klass till de . Så får se om läraren säger nå om det imorgon . Skulle ju vara lite roligt.Idag så berättade min idrotts lärare att hon var min dagis fröken haha , de va lite smått kul . Imorgon efter skolan ska jag vara med älsklingen , va några dagar sen vi va med varan . Senast tror jag va i fredags. Så saknar han . Men han ska hjälpa mig att plugga de sista på italienskan . Sen kanske vi hinner mys med en film eller nå . Ne nu är det sleepy time för mig . Godnatt !


you make me melt ...
I think I should tell you that you make me melt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0