Det är freeedag

Nu är redovisningen avklarad då , gick väll helt okej . Alla var super duktiga. Nu är jag hemma och kollar på tv är så trött , kunde inte sova igår ... fick iallafall sluta tidigare idag eftersom vi hade redovisning. Ikväll ska jag vara med älsklingen och så kanske kevin vela vara med oss , annars hade jag väll tänkt att de skulle bli en lugn och mys fredag. Får väll se va som händer. Ska iallafall först vänta tills vi ska äta mat innan jag gör något . Jobbigt att gå ut i det kalla vädret och sen gå hem igen för att äta . Ha en bra fredag !


Kommentarer
Postat av: matilda

vill du få designa t-shirts? titta in på min blogg<3

2008-11-14 @ 17:02:46
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0