stackare

Hejhej ! Idag är jag trött och less , har ont i huvudet också inte för att de hör till ovanligheterna . Måste plugga till mitt idrotts prov som vi har imorgon. Ska börja plugga nu och vara duktig så att jag sen kan kolla på film innan jag ska sova . Tycker så himla synd om min lilla britta som har brutit tån . Hon hade dans träning så hade hon brutit den där . Så imorgon får hon hoppa med kryckor i skolan . Vi kommer så klart att hjälpa henne med de hon behöver . Tycker även synd om min älskling som inte sov så bra inatt för han fick en sån himla tandvärk , han va till tandläkaren idag och då hade hans tand dött . Så idag efter skolan skulle jag vara med han , men han orkade inte göra nå så då fick han ligga hemme och vila istället . Hoppas att han mår bättre tills imorgon så jag kan vara med han då . Ne nu är plugg sen blir de antingen Grey's på tv eller gossip girl or hancock . Vi få väll la se . Tjing !



baby boy !

Kommentarer
Postat av: Bea*

Ush då, inte roligt att må dåligt :/

Hoppas du känner di bättre snart

2008-11-26 @ 22:51:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: britta

gumman, du är värd det bästa. jag är så tacksam över att du hjälper mig med allt

2008-11-30 @ 01:25:42
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0