cold day!

Hejhallå! Idag började inte dagen så bra , för det första var jag hur trött som helst sen så kom bussen typ en timme sent . Så fick stå och frysa ihjäl . Sen va busschaffören typ jordens sur gubbe . Jag frågade vart bussen va oså , sen när nu väll bussen hade kommit så var det fem minuter kvar tills jag började . Jag sa till gubben att nu kmr jag komma försent , han ba men då får du väll ta en tidigare buss . Då bara undrar jag , den bussen jag skulle ta va 45 minuter innan jag började så i vanliga fall kommer jag super tidigt till skolan , ne men då kanske han tycker att jag ska ta bussen två timmar innan jag börjar för att vara riktigt säker att jag kommer i tid. Man ställer ju in sig på att bussarna ska komma ! De roliga är att det kom en buss men han bara släppte av en person och åkte därifrån sen. Så gud va arg jag var i morse ! Fick inte tillbaka mit italienska prov idag , de som jag hade sett fram emot.  Han hade bara rättat några och mitt va så klart inget av dem så jag får mitt på onsdag . Imorgon blir de som vanligt en kort skoldag , bara en riktigt lektion för på morgonen ska vi åka på studiebesök på Dragon Gate . Det är några kineser som har byggt upp ett litet mini kina med kinesiska muren runt tror jag . Kanske blir roligt. Hej på ett tag!



vi ute i kylan idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0