underbar kväll!

Hejsan ! igår var en riktigt trevligt kväll . De började med att vi åt hur god mat som helst på helt enkelt , efter de så åkte vi hem till vendela där vi fick tårta och kakor . Fast man var inte så himla sugen på tårta då för man var ju så himla mätt sen maten . Så var vi där ett tag och hade de trevligt . Senare så drog vi vidare till en kille som hade fest , de var väll helt okej . De va en kille som satt och spelade gitarr och de va ju trevligt . Det var en väldigt mysig, rolig och trevlig kväll måste jag säga . Nu ska jag ta och gå och duscha och sen ska jag ringa och väcka älsklingen vi ska plugga tsm , har ett prov imorgon som jag måste rå plugga till . Men de kanske blir lite mys också . Imorgon har ju vi varit tillsammans 1,5 år ! jaja duschen nu ! Tjing !




jessica , britta & jag


hos V !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0