A part of me still believes

Hejhej ! Idag när jag kom hem från skolan gick jag och la mig i sängen och så somnade jag . Hur skönt som helst . Fast nu är jag trött och fryssen. Har precis ätit tacos Gottgott! Om en stund ska jag nog vara med älsklingen och vendela. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på , orkar nog inte göra så mycket . Kanske blir idol eller nå . Har hittat en jätte bra låt på Britney spears nya album . Out from under heter den . Det finns en massa bra låtar på Britney spears nya album . Just nu har jag fasnat för Out from under ! Ha en trevligt kväll!



Britney spears - out from under
http://www.mediafire.com/?sharekey=71a55879e231b09dd2db6fb9a8902bda

Kommentarer
Postat av: Aida

I Love Britney, men jag gillar mer hennes club låtar ;). Det här är inte en av hennes bästa :P

2008-11-21 @ 19:14:01
URL: http://madebyaida.blogg.se/
Postat av: Bella

hmm man kanske bordelyssna på nya albumet

det verkar spännande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0