I'm always thinkin' of you

Hemma från skolan nu . Ska snart sätta igång och plugga. När jag var på väg till bussen träffade jag anders som stod och väntade på min älskling .De skulle äta på stan så frågade han om jag ville följa med dom , och då gjorde jag de . Så var jag med dom på stan ett tag , sen åkte jag hem och dom åkte till älsklingen och kollade på bond filmer . Sitter nu och funderar på om jag ska träna eller stanna hemma och plugga ist . Jag vet liksom inte , det kan ju vara skönt att komma bort från plugget och tänka på något annat men sen så kanske jag behöver tiden till att träna in allt jag ska kunna , så jag vet inte riktigt . Vi får väll la se hur det slutar . Men nu ska jag begrava mig i mina italienska böcker. Måste plugga hårt nu ifall jag ska få bra betyg . Sen vill jag ju faktiskt lära mig så mycket som möjligt så att jag snart kommer kunna prata massa italienska . Fatta va coolt när man kan de hyffsat bra . Najs de . Men ha en bra eftermiddag . Tjing !



I min lurar idag - The dream - mama.
Riktigt bra !
ladda ner låten här ; http://www.mediafire.com/download.php?y0yzgmneiwd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0