hur söt får man bli...

shit jag dör allvarligt snart ! Ne men nästan , det är prov prov prov ... hur mycket som helst nu . På fredag har vi redovisning av vårat projekt och jag har typ inte ens skrivit en mening , lilla paniken. Nyss pluggat till ekonomi provet på onsdag och ska alldeles strax lägga mig i sängen och fortsätta tills jag somnar typ ... Idag efter skolan åkte vi hem till min moster och hälsade på lilla söta Elliot . Gud vilken cutie asså . Gud va gulligt de är med små bebisar . Från något roligt till något jobbigt så måste jag plugga vidare hur mycket de en tar emot att läsa , usch och fy ! aja godnatt :)


kan man bli sötare , tror inte de !

Kommentarer
Postat av: V

aawh, så himla söt!

2008-11-13 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0