Quantum of solace

Äntligen hemma känns det som . Jag har typ varit borta hela helgen . Igår så hade vi hemma match som gick så där , på kvällen var jag med min älskling . Först köpte hans föräldrar mat åt oss och dem . Väldigt mysigt . Den gick vi på nya bond filmen . Den var faktiskt riktigt bra . När vi kom hem började vi titta på en lite gammlare bond film med pierce brosnan. Men somna typ efter halva som alltid typ , men vadå klockan var ju endå 2-3 då , så itne konsigt att jag va trött . Plus hade spelat match på morgonen. Så vid 3 gick jag och älsklingen och la oss . Sen idag så åkte vi hem till hans mormor och morfar och åt . Vilket var trevligt och gott. Imorgon ska vi åka och hälsa på min lilla söta kusin Elliot för de får komma hem från BB idag . Jippi !  Nu ligger jag i sängen och ska försöka plugga lite ...får väll se hur det går hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0