filmmys in tha car...

Hemma från matchen . Gick väll helt okej. Vann första set men sen gick det inte hela vägen . Va ju bra iaf eftersom jag verkligen inte hade några förväntningar för den här matchen . På dit vägen kollade vi på Horton , den va bra hahah . På hem vägen blev det flight plan , den är ju hur bra som helst . Mysigt värre att kolla på film i bilen. Tur att persson har en bärbar dvd . Nu pluggar jag italienska så gott det går . Vart tog den här helgen vägen ?! de är liksom skola imorgon igen . Visst de är segt i skolan men det gör inte så mkt och det kan jag ju tacka de underbara flickorna som gör dagen sååå himla mycket bättre. Vidare till pluggandet . Tjing !



underbaraste flickorna och jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0