Dragon gate

Hejsan ! Nu är jag hemma från skolan . Fryser så himla mycket , för de är så himla kallt ute . Idag så var vi på studiebesök på Dragon gate . Och som sagt de är ju ett hotell , museum som ser ut som kinesiska hur med kinesiska muren runt. Vi trodde ju att man skulle få komma in och kolla men nä , när vi kom dit fick vi stå ute och vänta sen kom guiden och började prata där ute . Mina tår frös sönder !! Sen skulle vi äntligen in i en byggnad , ne men då är de ingen värme där inne heller så då fick vi frysa ännu mer . Inne där var det en lång gång med massa bilder som han berättade om , sen kom vi till ett stort rum där de va massa statyer av några soldater . Det va häftigt . De hade kopierat massa saker från kina och byggt upp här. Efter vi kollat där inne skulle vi äntligen få gå in i huvudbyggnaden . Då blev vi glada , så kom vi äntligen in i värmen men de varade inte länge för precis när vi kom in dit så sa han : hoppas ni gillade de , nu är de slut typ . Ja så då fick vi gå ut igen , fast till en varm buss ist . Så de va ju synd att de va så kallt , annars hade de nog varit roligare. Nu ska jag vila och plugga lite . Tjing!


jag och britta ♥

 soldaterna som blev begravda med nån kejsare i kina.
De va faktiskt häftigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! visst skall jag läsa din blogg, jag har redan hunnit titta på några inlägg:)

du och din pojkvän är jätte söta ihop måste jag säga!:)

2008-11-26 @ 16:11:06
URL: http://snyftbageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0