just to be with you

hejhopp ! Idag på idrotten fick jag en rejäll smäll rakt på örat och de gör fortfarande lite ont menmen de går nog över . Slutade tidigare idag för att vi behövde inte ha någon datakunskap men däremot skulle vi gå och titta på julmässan som va på skolan . Så idag slutade jag vid 12 , skönt . Då åkte jag till pappas jobb för att knäppa lite kort . Pappa jobbar på ett företag där de gör reklam och knäpper kort oså. Så vi skulle ha lite bilder till vårt julkort som pappa ska göra . Det blev en del fina bilder om man bortser dem som jag hade tomteluva på haha . Gillade en speciellt med både mig och pappa på , den blev jätte fin . Får de vad för rolig ide han hittar på i år till julkortet. Eftersom han jobbar med sånt så brukar som ofta bli lite speciella . Efter de skulle jag åka hem och plugga men de har fortfarande inte blivit av , men ska snart sätta igång och plugga , direkt efter att ha ätit lite mat. Imorgon vid 5 ska jag gå till frisören och klippa lugg . Jag undrar jag hur de blir . Tänk om de blir super fult men de kan ju lika gärna bli super fint . Men jag vill ha förändring så då måste man våga prova nå nytt . Nä nu ska jag försöka göra lite nytta , tjing! 

I sommras :)

Kommentarer
Postat av: overallt

har du sett arenan hela sverige kommer avundas? läs, tyck till och bevaka på www.overallt.blogg.se!

2008-12-09 @ 23:36:57
URL: http://overallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0