christmas dinner at my grandmother

Godkväll!
Startade dagen med att ta en lång varm dusch och använde min nya duschcreme från björk & berries. Den va ju bara hur underbar som helst. Sen var det dags att hämta upp britta för att sedan åka hem till mormor och äta julmat. Det var massa julmat som följdes av efterrätt som betod av inlagda päron med smält after eight på , hur gott som helst! Efter all mat gick vi och la oss och mös i mormors säng med lilla Elliot . Sötare unge får man leta efter! Så himla otroligt mysigt att hålla i honom. Runt 8 tiden va de dags att runda av och åka hem . När vi kom hem provade jag och syrran Abba singstar , de va riktigt kul . De flesta låtarna som va med i mamma mia fanns med . Vi satt och sjöng i ungefär 2 timmar. Sen gav vi oss och gick ner till mamma som tittade på pirates of the caribbean. Sen orkade jag inte kolla på den så jag ringde och pratade med V ist . Hade en väldigt trevlig,rolig & fick veta en massa nytt . Så nu när jag lagt på efter en timmes pratande så ska jag ta och kolla på ett avsnitt Gossip girl.  Tjing!



sötnosen somna i min famn!
 

Tilda sjunger!

Kommentarer
Postat av: britta

men lill kotten, så fruktansvärt söt.

2008-12-27 @ 01:26:16
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0