tisdaaag

hejhallå! tisdag idag , bara tre lektioner . Har nyss sovit i en halv timme typ , hur skönt som helst . Är så himla trött . Men om jag ska träna ikväll så måste jag sätta igång och plugga nu så att jag kan något imorgon på provet. Känns lite stressigt att träna när jag måste plugga så himla mycket . menmen .  Nu blir det plugg . tjing!


britta , bella och jag in school :)


Nu har jag pluggat ett tag och det känns som att provet kommer bli super svårt , vet inte riktigt vad jag ska träna på för de är ett stort häfte som man ska läsa igenom . Sen ska vi utöver de kunna hela europa kartan . Den kunde jag ganska bra fär några år sedan när jag gick i 8-9 . Kan kanske 10-15 länder hyffsat bra . Nu blev de paus från pluggandet för att mamma är snart klar med maten , sen ska jag skynda till bussen för att åka till träning . Får se om han tar ut laget till helgen . De är hemma match på lördag . Vet inte hur taggad jag är på att vara med , men vi får se . Kanske blir det efter att ha tränat idag . När jag kommer hem är det ju ugly betty och därefter desperate housewives , men tror inte jag har så himla mycket tid att kolla på de , måste plugga de sista . Väldigt tråkigt. Men ska äta nu . Hejhej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0