lucia imorgon

hejhopp ! Torsdag idag och äntligen fredag imorgon. Imorse försov jag mig lite grann så hann inte äta nå frukost . Det är så himla drygt att sova över , usch för de! Idag på idrotten så spelade vi fotboll och innebandy och en kille i klassen han är helt vild , blir rädd för han. Han tar verkligen allt på liv & död . Sen har han ingen kontroll på sin kropp så han ramlar och flyger in i en värsta mycket . Aja .. sen hade vi prov sista lektionen och de gick sådär tror jag . Kändes inte så bra . När jag kom hem så bakade jag och tilda ett pepparkaks hus . Det blev rätt fint faktiskt . Well done ! Imorgon är det lucia i skolan , så vi ska vara där lite tidigare och kolla på det . Och lucian är självklart underbaraste Britta . Det kommer säkert bli jätte bra . Du är så duktig britta ! Nu ska jag ta och försöka skriva en julsaga som ska vara klar imorgon till vårat julprojekt. Jag har verkligen inga ideer för den just nu , usch. Kan behöva lite hjälp att skriva den känner jag !



Kommentarer
Postat av: britta

tack älskade du <3

2008-12-12 @ 16:03:42
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0