it's perfect

Hejhallå!
Vilken underbar dag de vart idag enligt mig . Skoldagen hur kort som helst endast två lektioner. Efter school så möte jag upp älsklingen på bussen så åkte vi hem till honom . Vi fixade lite fika och satte oss i soffan och kollade klart på Barnhemmet. Den var bra , den va väldigt läskig men sen när man fick veta slutet då var den inge läskig längre . Lite skumt menmen. Sen skulle han i väg och boxas så jag stannade hos han och pluggade lite matte. Precis innan han kom hem så börja hans mamma göra iordning mat åt oss , hemma gjorda köttbullar super gott! Efter det så spelade vi lite kort spel . Först förlorade jag på vänd tia men sen bytte vi spel till stress och då vann ju jag såklart . I stress gäller de ju att man är skicklig som jag då är haha .
Nu känns allt så himla perfekt , gud va skönt verkligen!!
Nä nu börjar klockan bli mycket dags att sova , natti natti!


me love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0