idol

Godkväll ! Kvällen blev spenderad hos älsklingen min . Självklart kollade vi på idol , jätte kul att alice och kevin gick vidare. Tycker endå synd om robin , tyckte han kunde gått vidare lika gärna . Jag  blev helt kär i fields of gold när han sjöng den . Den gjorde han verkligen bra. Men robin kom trea de är klart de kommer bli något av han endå. Efter idol vart de ett lite pennkrig och jag vann de så klart . Älsklingen blev jätte fin ! haha . Imorgon ska de bli skönt att sova ut , sen vid 3 har vi match sen efter de ska jag hem till pappsen och lillebror Theo . De ska faktiskt bli väldigt mysig. Skönt att åka dit och ta de lugnt efter matchen. Men först ska jag ta och sova , godnatt!



Han är ju för gullig lilla Theo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0