helgen

Hejhej!
Nu är helgen slut och imorgon börjar den sista veckan innan jullovet . Underbart! I fredags kollade vi såklart på idol finalen , synd att inte Alice vann . Båda är ju hur bra som helst , men hade endå vart kul om Alice hade vunnit. I lördags så var jag och älsklingen på stan och handlade julklappar , nu har jag bara pappas julklapp kvar . Vet inte riktigt vad jag ska köpa till han . Sen åkte vi hem till älsklingen för vi skulle äta där . Men maten blev lite senare än vi trodde , så under tiden vi väntade på att hans familj skulle komma hem tittade vi på mamma mia . Sen vid tyå 10 kom de hem och då åt vi lite mat . De hade var på hans lille systers skola för hon skulle få hem en spanjorska . Hon hade aldrig ätit tacos förut så hon såg lite fundersam ut hur hon skulle göra när hon skulle äta . Sen så skjusade hans mamma hem oss till mig för vi skulle sova här . Direkt när vi kom hem så kröp vi ner i sängen och kollade på en film med johan glans som vi hyrt . Den var riktig rolig faktiskt. När den var slut somnade vi direkt , vi båda var super trötta . Imorse började vi kolla på " Barnhemmet " , den verkar ju super läskig. Sen kom Petra och hämtade oss , vi skjusade hem älsklingen och åkte sedan hem till henne för att baka pepparkakshus med min lille bror Theo . Vi gjorde även marsinpan figurer . Man kan ju säga att jag gjorde de mesta , Theo kollade  mest på och åt upp alla godisar som skulle sitta på huset. Jag fick en julklappa av Petra också , hon hade köpt en sån här smink kurs på make up store och så får man välja saker för samma summa som kursen går på . Det va kul . Sen fick jag också ett fint halsband . Jätte gulligt av henne . Lånade några filmer av henne så har nyss kollat på en Beck film . Men nu ska jag ta och sova . Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0