dagen före

Godmorgon!
Dagen innan julafton , mysigt !
Idag ska jag på stan med älsklingen och köpa de sista julklapparna . Har pappa kvar att köpa till men det är så himla svårt att hitta något till honom. Kanske blir en tröja eller nått med inredning . Sen så sa älsklingen att hans mamma har köpt en julklapp till mig så då ska jag försöka hitta en liten julklapp till henne med. Kanske blir något gott te från en te butik , hon tycker om te och jag brukar dricka te där ganska mycket så de passar nog bra . Sen ska vi nog hem till älsklingen och kolla på gossip girl , har fått han och gilla de nu tror jag så jag får kolla om hela första säsongen men de gör inte mig något . Ne nu ska jag städa mitt rum så att de är fint till imorgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0