another day

Hejhej! Redan söndag , helgerna går så himla fort fast de gör ju faktiskt veckorna också . Igår spelade vi ju match och de gick helt okej fast vi förlorade men spelet var rätt bra endå . Sen skyndade jag hem och duschade sen kom pappa och theo och hämtade mig så åkte vi hem dit och myste . Vi åt god mat och efter det kollade vi  på Narnia. Sen senare kollade jag på dokumentären om Britney spears. Idag så ska jag och älsklingen åka till stan och kika lite . Man måste ju snart börja köpa julklappar och framför allt önska sig julklappar , men jag har ingen aning om vad jag önskar mig . Det är ju så himla svårt . Ja men vi får väll se om vi hittar nå . Tjing!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-22 @ 04:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0