18 underbara månader!♥

Halloj ! måndag idag då , kom nyss hem från school . Hade prov idag efter lunch , tror faktiskt att de gick bra . Det var inte alls så många frågor jag trodde att de skulle vara . Hade ju pluggat på hur mycket som helt . Men de va ju bra så kan man känna sig säker när man svarar . De är ju jobbigt när man inte vet vad man ska svara . Så vi hoppas på det bästa . Idag blir inte nån himla rolig dag måste fortsätta plugga till turism provet som vi har på onsdag sen har dom även lagt till att vi ska kunna hela europa kartan därtill . Så pluggplugg idag ! Lite tråkigt eftersom jag och älsklingen har varit tillsammans i 18 månader idag . Men vi firade de med lite mys i helgen , va ju på bio. Det känns så himla underbart med honom . Hur kul känns de inte när båda känner exakt lika dant . Båda säger liksom du förstår inte hur mycket jag älskar dig ! men de borde vi egentligen gör ifall båda älskar varandra lika mycket . Så glad att de känns så bra efter så pass lång tid . Älskar dig baby !! Nu ska jag kolla klart på GG sen bli det plugg . Tjing ! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt fina!

2008-12-06 @ 00:00:42
URL: http://pokerfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0