I LIKE

Bästa sista april någonsin, hade så sjukt roligt!
Vi började med grillning hemma hos linnea med massa trevligt folk. Sen drog vi ner på stan och där splittrades vi tyvärr men Paula och jag drog till slick och hade skit kul endå. Väll där träffa vi en del som man kände.

Vi träffade Gustav och Alex där och va med dem resten av kvällen. Sen hängde vi på dem på efterfest och gulliga Gustav började laga mat till mig och han. Riktigt gott med potatisgratäng kl 3 på natten ;)
Sen blev det en väldigt trevlig promenad hem genom natten. Tur att vi hade såna generösa killar med oss som gick med oss hem till våra dörrar!

Igår var jag, Linnea och Hanna m. flera på Hoffmaestro. De var roligt. Sen skulle de andra ut men jag och Linnea bestämde oss för andra roligheter dock på varsina håll ;)

Nu blir det plugg hela dagen. Avslutar en extrem rolig helg med lite mindre roliga saker...








 

You make me smile :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0